Власник Tesla Model S P85 з Німеччини Хансйорг Геммінген-Хорнберг став відомий ще у 2019 році як хазяїн першої Tesla з пробігом 1 мільйон кілометрів. Зараз він очікує на подвоєння результату: на 26 листопада електромобіль проїхав 1 906 865 кілометрів. Однак, як розповів сам Геммінген каналу Watt Energy, це коштувало регулярної заміни електромоторів і батарей.
Хансйорг придбав електромобіль у 2014 році, і на той момент пробіг становив лише 30 тисяч кілометрів. Таким чином, у середньому щороку на одометрі Model S додалося понад 200 тисяч кілометрів. Однак Геммінген стверджує, що не працює в таксі або в подібному сервісі — просто активно експлуатує електромобіль щодня і регулярно їздить у подорожі. Він уже встиг побувати, наприклад, в Африці та Китаї.
За роки володіння власник електромобіля регулярно змінював двигуни. Наприклад, близько півтора року тому, коли пробіг Model S наближався до мільйона миль, на ній було встановлено 8-й двигун. Наразі встановлено вже 14-й: Хансйорг стверджує, що мотори виходили з ладу через конструктивну нестачу системи охолодження, через яку рідина потрапляла всередину двигунів, але зараз це вже виправлено.
Такожж на Model S кілька разів змінювали батареї: акумулятори згодом деградують, зменшуючи запас ходу. Нинішню поставили 150 тисяч кілометрів тому, і з того часу, за розрахунками Геммінгена, її запас ходу знизився приблизно на 8%. Model S все ще здатна проїхати без підзаряджання приблизно 400 км.
Цікаво, що торік власник рекордного електромобіля планував через постійні проблеми з двигунами пересідати на Lucid Air, але деякі життєві негаразди не дозволили йому це зробити. Крім Model S, Хансйорг володіє Tesla Roadster першого покоління, пробіг якого зараз перевищує 700 тисяч кілометрів.