Напередодні відкриття автосалону в Парижі компанія Audi розсекретила свій новий електромобіль – Q6 Sportback e-tron. Крос-купе є похідною вже відомого кросовера тієї ж серії і відрізняється від останнього переважно покращеною аеродинамікою, яка забезпечила збільшений запас ходу. Найдоступніший варіант коштуватиме в Європі від 65 900 євро (72 тисяч доларів).
Завдяки більш обтічному кузову, натхненному купе Audi TT першого покоління, у поєднанні з нижчим (мінус 37 мм) дахом проти Q6 e-tron у більш традиційному форматі коефіцієнт аеродинамічного опору знизився з 0,28 до 0,26. Це дозволило збільшити пробіг на одному заряді до 656 км, що є рекордом для сімейства.
Базовий задньопривідний варіант з 252-сильним електромотором та батареєю на 83 кіловат-години (споживана ємність – 75,8 кіловат-години) з активованим лонч-контролем набирає сотню за сім секунд. Q6 Sportback e-tron Performance зі 100-кіловат-годинною батареєю (споживана ємність – 94,9 кіловат-години) має у своєму розпорядженні двигун з піковою потужністю 306 к.с. і виконує ту ж вправу за 6,6 секунд.
Повнопривідне крос-купе Q6 Sportback e-tron quattro розвиває 387 к.с. та набирає 100 км/год за 5,9 секунди. Нарешті, у топового SQ6 Sportback e-tron 489 к.с. потужності та розгін до сотні за 4,3 секунди.
Запас ходу в залежності від батареї варіюється від 545 до 636 км. Максимальна швидкість може досягати 230 км/год. Зарядка з 10 до 80 відсотків займає 22 хвилини. Максимальна потужність заряджання — від 225 до 270 кіловат залежно від модифікації.
Виробництво електрокросоверів налагоджено на заводі в Інгольштадті. Задньопривідну Performance-версію оцінили у 71 200 євро. Повнопривідні коштуватимуть 77 100 та 96 200 євро відповідно.