У мережі опублікували сертифікаційний документ електропікапа GMC Hummer EV, направлений компанією General Motors до Агентства з охорони довкілля США (EPA). З нього виплив доволі цікавий момент: з 4100 кг загальної ваги автомобіля на батарею припадає аж 1325 кг, що можна порівняти, наприклад, з масою седану С-класу на кшталт актуальних Toyota Corolla чи Hyundai Elantra!
Стали відомі й інші цікаві подробиці. Так, Hummer EV у модифікації Edition 1 (поки що ця версія поставляється покупцям; з грудня минулого року) обладнаний батареєю номінальною ємністю 247 кіловат-години. Водночас фактична становить 212,7 кіловат-години. Таким чином, пікап використовує лише 86% ємності. За даними виробника, Hummer EV здатний проїхати на одному заряді 563 км. Насправді запас ходу електричного пікапа становить 530 км. GMC Hummer EV виявився автомобілем з доволі великим апетитом: у перерахунку з миль на галон (MPGe) у місті автомобіль споживає 41 кВт*год/100 км, на шосе – 48,7 кВт*год/100 км, у змішаному циклі 44,56 кВт*год/100 км. Для порівняння, у Rivian R1T енергоспоживання становить 28,3 кВт*год/100 км, 31,73 кВт*год/100 км та 29,91 кВт*год/100 км відповідно.
Зазначимо, що за потужністю та динамікою GMC Hummer EV вражає не менше: три мотори загальною віддачею 1000 к.с. дозволяють 4-тонному монстру прискорюватися до "сотні" лише за 3 секунди.