Компанія Tesla розповіла про свій інноваційний підхід при проєктуванні систем безпеки автомобілів. У цій роботі компанія використовує дані, які в процесі реальної експлуатації збирають сотні тисяч електрокарів, які були вже виведені дороги, пише Electrek.
Левова частка автомобілів Tesla оснащена автопілотом. Датчики, які працюють в його складі, дозволяють з великою вірогідністю відтворити картину аварії. Ба більше, на машинах встановлені камери, за зображенням з яких можна визначити найбільш популярні дорожні сценарії.
У підсумку фахівці з безпеки готують системи не за програмою стандартного набору краш-тестів, а використовуючи реальні ситуації, що виникають в процесі керування по всьому світу, де їздять Тесли. Це дозволяє зробити роботу комплексу активної та пасивної безпеки більш продуктивною.
Один з пунктів такої роботи, який розкрила Tesla, стосується спрацьовування надувних подушок. Електроніка оцінює, як відрегульовано сидіння та яку позу прийняв людина в ньому. Виходячи з цього, дається команда розкрити подушку безпеки тим чи іншим чином.
Представник Тесли назвав стандартні краш-тести піщинкою, які намагаються видати за цілий пляж. Іншими словами, вони моделюють лише певну кількість найбільш «популярних» ДТП. А американська компанія прагне охопити максимум можливих сценаріїв.