Японська компанія Mazda, яка досі не була помічена серед лідерів з виробництва електричних автомобілів, оприлюднила стратегію Sustainable Zoom-Zoom 2030, реалізація якої повинна наздогнати інших виробників екологічного транспорту.
У компанії чесно зізналися, що зараз у них немає платформи, яка підходила б для електромобілів, проте дещо можна буде зробити і на наявному універсальному шасі (Skyactiv multi-solution). Так, до 2025 року японці випустять три повністю електричні автомобілі, призначені переважно для азіатських ринків, а також десять гібридів.
Після 2025 року нарешті з'явиться архітектура, яку створять суто під електромобілі, після чого на ній почнуть випускати нові моделі. Така платформа отримає назву Skyactiv EV, в ній в принципі не буде передбачено встановлення ДВЗ. Такий підхід дозволить скомпонувати агрегати установки найбільш оптимально - це максимізує простір у салонах автомобілів та підвищить ефективність всієї системи.
В цілому компанія сподівається, що до 2030 року всі її моделі отримають електропривід, а чверть продажу припаде саме на електромобілі.
Відзначимо, що перший масовий електромобіль в гамі Mazda з'явився у 2020 році - це кроссовер MX-30, який має 141 к.с. потужності та запас ходу 220-250 км.