Вже найближчими роками компанія Tesla може істотно збільшити тривалість життя акумуляторної батареї - з 1600 циклів заряду до 6000. «Гуру батареї Tesla» та професор фізики з Галіфакса Джефф Дан заявив журналістам, що його команда працює над новим акумулятором, який прослужить 1 млн миль, тобто 1,6 млн км!
Як пише Forbes, на сьогодні в світі не існує електромобіля з батареєю, ресурс якої становив би 1 млн миль. Ще в квітні глава Tesla Ілон Маск заявив, що компанія працює над створенням такого потужного агрегату. Він пояснив, що поява і впровадження акумулятора зі збільшеним ресурсом може зробити прибутковим каршерінг Robotaxi.
За словами Маска, моделі Tesla апріорі були націлені на пробіг у 1 млн км - це підтверджують внутрішні тести компанії. Однак ресурс самих акумуляторів помітно менший - між 300 і 500 тис миль (приблизно 500 - 800 000 км). Звісно, це дуже хороший результат, але Ілон вважає, що цього недостатньо - показники потрібно підвищити. І тепер, схоже, для цього з'явилися передумови.
Акумулятор, про який ідеться, вже створений і проходить випробування. Якщо вірити розробникам, в ході тестів він довів, що може забезпечити електромобілю до 1 млн миль пробігу. Це мінімум удвічі більше, ніж пропонує нинішнє покоління АКБ. Наразі інженери працюють над підвищенням надійності та доведенням прототипу до промислового зразка.
Такий акумулятор не є чимось принципово новим. Це той же літій-іонний елемент з однокристального катода, але нового покоління. Свій внесок в ресурс зробив і новий тип електроліту. В ході тестування проводилися експерименти з різними електролітами, в тому числі з тими, які підтримують швидке заряджання. Остаточний варіант поки не обрано, але усі «претенденти» добре себе проявили. Пізніше розробники оберуть найоптимальніший варіант.
Тестування батареї проводиться в різних режимах заряджання та навантаження. Так, наприклад, цикл заряджання-розряджання тестували навіть при температурах вище 50 градусів за Цельсієм. Ці дослідження показали, що акумулятори можуть нормально відпрацювати 4000 циклів заряджання навіть при температурі 40 градусів. При цьому використання фірмової системи охолодження Tesla дозволить збільшити кількість циклів ще, як мінімум, у півтора рази.
Таким чином, найближчим часом електрокари Тесла можуть отримати дійсно революційні АКБ.