Tesla веде переговори про приєднання до європейської мережі надшвидких зарядок для електромобілів - Ionity. Про це повідомило німецьке видання Süddeutsche Zeitung, за даними якого інтерес до компанії також проявляють Volvo, Fiat Chrysler, PSA Group і Jaguar Land Rover.
Ionity - це спільний проект BMW, Daimler, Ford, Audi та Porsche. За планом партнерів до 2020 року, їх мережа повинна налічувати 400 350-кіловатних станцій, на кожній з яких одночасно зможуть заряджатися до шести електромобілів. Перша така станція відкрилася у Німеччині минулого тижня.
Ionity працює за популярним комбінованим стандартом CCS, який підтримується багатьма автовиробниками, враховуючи і Tesla. При цьому Tesla ще не пропонує адаптер під CCS, хоча раніше ввела перехідник для станцій із стандартом CHAdeMO.
На сьогодні Tesla є єдиним виробником електромобілів з великою власною мережею зарядних станцій - Supercharger. "Суперчарджери" видають максимум 145 кіловат і не більше 120 кіловат на одну машину. Моделі інших брендів заряджатися в мережі Tesla не можуть.