Підігрів сидінь сьогодні пропонується навіть у бюджетни
У сучасних машинах для обігріву використовуються спеціальні металеві нитки з великим опором, температура яких підвищується при проходженні струму. Для охолодження, в свою чергу, передбачені вентилятори, які створюють потік повітря (формально саме повітря не є охолодженим, ефект досягається за рахунок обдування).
У чому відмінність перспективної системи Tesla? Вона хоче поєднати підігрів та охолодження в єдину систему. У крісло планують вмонтувати систему труб, по яких буде прокачуватися рідина за допомогою насосів. Залежно від обраних налаштувань вона стане нагріватися або охолоджуватися. При цьому між трубами і безпосередньо під поверхнею сидіння передбачений спеціальний шар для рівномірного розподілу температури, який дозволить уникнути появи занадто гарячих або холодних точок.
За даними Car and Driver, рідина буде охолоджуватися від системи кондиціонування. Швидше за все, в якості теплоносія планується застосовувати не воду, а спеціальний гель.
Навіщо компанії знадобилося винаходити таку складну технологію, якщо вже існують перевірені часом рішення? Однією з переваг такої системи повинна стати економія енергії, що дуже важлива для електромобілів. Крім цього, система працюватиме тихіше, оскільки для охолодження не буде потрібно запуску вентиляторів.
Поки це тільки патент, він не дає гарантії, що технологія коли-небудь взагалі з'явиться в серійних електромобілях, але, безперечно, було б цікаво побачити її в дії.