Компанія Renault представила відразу два електромобільчики для заміни вже знятого з виробництва Twizy. Новинки Duo і Bento вийдуть на ринок під брендом Mobilize, що входить до складу Renault, і зможуть проїхати без підзаряджання до 160 кілометрів. Прийом замовлень на пасажирський двомісник та мініатюрний фургон для кур'єрів вже відкрито.
Duo та Bento відрізняються ультракомпактними розмірами: довжина електромобілів становить 2430 та 2540 міліметрів при ширині близько 1,3 метра. На парковці вони займають удвічі менше місця, ніж звичайний автомобіль, а діаметр розвороту становить лише 6,8 метра.
Основна відмінність новинок від колишнього Renault Twizy при схожому стилі дизайну – повноцінні двері, що відкидаються вперед у ламбо-стилі, а головна перевага Bento – бокс для вантажу об'ємом 649 літрів. В аскетичних салонах електромобілів є лише кілька фізичних кнопок та цифрові прилади: медіацентром Duo та Bento має виступати смартфон водія, що підключається до бортової мережі.
Mobilize Duo випускатиметься у двох модифікаціях. Базова зможе розганятися лише до 45 км/год, і тому таким електрокаром можна буде керувати, не маючи прав водія – наприклад, у Франції подібні квадрицикли можна водити вже з 14 років. Для топової знадобиться посвідчення: її максимальна швидкість становитиме 80 км/год.
Запас ходу Duo у 160 км/год забезпечується 10,3-кіловат-годинною батареєю. Mobilize Bento отримає лише топову модифікацію, але зможе проїжджати не більше ніж 149 кілометрів. Стверджується, що сітикари не вимагатимуть перезаряду на дистанції щонайменше 100 кілометрів навіть узимку. Ціни на новинку вкладаються в діапазон від 9090 до 11600 євро.
Очевидно, прямими конкурентами нових електромобілів Renault стануть моделі на кшталт Citroen Ami та Fiat Topolino. Ними в деяких країнах Європи також можна управляти без прав, а Ami має комерційну модифікацію. У цьому випадку багажне відділення об'ємом до 400 літрів організоване у салоні.