На міжнародному автосалоні у Нью-Йорку дебютував серійний електричний пікап Ram 1500 REV. Зовнішність та інтер'єр машини були розкриті раніше цього року, тепер виробник повідомив ключові характеристики. До дилерів модель має надійти в останньому кварталі наступного року.
Ram 1500 REV побудований на рамній платформі STLA Frame і оснащений двома електромоторами, які разом розвивають 663 к.с. та 840 Нм. Таким чином, він перевершує всі паливні аналоги, крім 712-сильного Ram 1500 TRX. Розгін до 60 миль на годину (97 км/год) займає 4,4 секунди.
Це не найшвидший з існуючих електропікапів, але один з найбільш автономних: вже в базі він оснащується батарею на 168 кіловат-годин, якої має вистачати на 563 км. Опційно можна буде вибрати блок акумуляторів ємністю 229 кіловат-годин з дальністю пробігу 805 км.
Крім того, пізніше має з'явитися модифікація Ram 1500 REV XR «з безпрецедентним запасом ходу». Подробиць про неї поки немає, але, судячи з усього, йдеться про варіант із невеликим ДВЗ для підзаряджання. Підтримка 350-кіловатної зарядки дозволить за 10 хвилин відновлювати запас енергії, якого вистачить на 177 км шляху.
Ram 1500 REV отримав 425-літровий передній багажник – як стверджується, найбільший у класі. Опційно в нього може бути вбудована 3,6-кіловатна розетка. Ще одна розетка, на 7,2 кіловат, знаходиться у вантажній платформі: пікап можна використовувати як резервне джерело енергії для побутових приладів або інших електромобілів. Модель має вантажопідйомність 1225 кг і здатна тягнути причіп масою до 6350 кг – це більше, ніж у GMC Sierra EV або Ford F-150 Lightning.
Також новинка отримала пневмопідвіску з п'ятьма пресетами, але подробиць про них поки немає: відомо лише, що максимальна глибина подолання броду становить 610 мм. Їздить вона на 22 дюймових дисках, взутих у шини Pirelli Scorpion.
Ram 1500 REV буде доступним покупцям у п'яти комплектаціях, включно з абсолютно новою під назвою Tungsten. На передній панелі розташовано три екрани: 12,3-дюймова панель приладів, 14,5-дюймовий тачскрин мультимедіа в обрамленні фізичних кнопок і 10,25-дюймовий для переднього пасажира. Останній оснащений входом HDMI. Також в оснащенні можуть бути проєкційний дисплей, преміальна акустика Klipsch з 23 динаміками, фірмова технологія напівавтономного водіння.
Прайс-лист поки що не опубліковано. У лютому повідомлялося, що весь тираж, запланований на перший рік виробництва, вже розпродано. Для розміщення попереднього замовлення було необхідно внести депозит у 100 доларів.