За підсумками II кварталу концерн Ford продав у США на 61,4% більше електромобілів, аніж за той самий період 2023 року. За півроку зростання склало 71,8%, найпопулярнішою батарейною моделлю став кросовер Mustang Mach-E. Це дозволило виробнику заявити, що зараз Ford – другий за популярністю виробник електромобілів у США після Tesla.
Дві електричні моделі Ford стали лідерами своїх сегментів. Пікап F-150 Lightning з результатом 15 645 одиниць названий найпопулярнішим електропікапом, а Ford E-Transit, що розійшовся тиражем 6,3 тисячі екземплярів – найпопулярнішим фургоном на батарейках. Водночас отримані електромобілями титули можуть пояснюватися слабкою конкуренцією цих сегментах.
Стверджується також, що електромобілі Ford стають драйверами залучення нової аудиторії. 62% покупців електричного пікапа та 54% кросовера Mustang Mach-E вперше стали клієнтами бренду. У випадку з E-Transit ситуація інша: лише один із чотирьох покупців приходить «збоку». Але оскільки ця модель орієнтована насамперед на корпоративні автопарки, у Ford стверджують, що постійні клієнти оцінили дешевизну обслуговування електромобілів.
Раніше в концерні заявляли, що кожен електромобіль завдає електричному підрозділу лише збитків. Проте зі зростанням їхньої популярності ситуація може змінитися. Також у Ford планують спроектувати для ринку США повноцінну масову модель, яку продаватимуть приблизно за 30 тисяч доларів — вона має забезпечити прибуток за рахунок дешевого збирання та обсягів виробництва.