Компанія Renault приурочила до Женевського автосалону дебют нового електромобіля з індексом 5: оголошені технічні подробиці і повністю розсекречений інтер'єр. П'ятидверка вийде на європейський ринок із трьома моторами на вибір та двома варіантами батарей. Найбільш далекобійна версія проїде без підзаряджання до 400 кілометрів. Продавати новинку планують за ціною від 25 тисяч євро.
Renault 5 базується на новій платформі з повністю незалежною підвіскою, що отримала назву AmpR Small, її спеціально розробили для невеликих і відносно бюджетних електромобілів. При довжині 3,9 метра хетч отримав колісну базу 2,54 метра, п'ятимісний салон і багажник об'ємом 326 літрів. Важить електромобіль менш як півтори тонни і здатний буксирувати причіп масою до 500 кілограмів.
Стверджується, що застосовувані на Renault 5 двигуни компактніші за агрегати, задіяні на інших електромобілях французького бренду. Хетч можна буде оснастити двигуном потужністю 95, 122 або 150 кінських сил. Динамічні характеристики поки що не розкриваються.
Передбачено два варіанти батарей – на 40 або 52 кВт*год, які підтримують зарядний струм до 100 кВт.
На електромобілі застосовані технології V2L (vehicle-to-load) та V2G (vehicle-to-grid), що дозволяють використовувати його акумулятор для заряджання інших електричних машин та передачі наявної енергії назад у мережу.
Зовнішність електромобіля стилізована під зовнішність класичного Renault 5. Характерні ходові вогні головної оптики повинні викликати асоціації з людським оком, а в капот вбудований дисплей, який демонструє рівень заряду акумулятора. Центральним елементом інтер'єру став 10,1-дюймовий дисплей медіасистеми OpenR Link із вбудованою підтримкою Google та доступом до кількох десятків програм. Оздоблювати салон електромобіля будуть лише екологічними матеріалами, а сам хетч на 85% доступний для вторинного перероблення.
На Renault 5 дебютував новий голосовий помічник, який отримав назву Reno. Також в оснащення п'ятидверки увійде широкий набір асистентів водія, включаючи адаптивний круїз-контроль, —електроніка повинна забезпечити новинці автономність 2-го рівня.