Представлено електричний Mercedes-Benz G-Class: 587 сил та віртуальні блокування

24.04.2024 р.

Наші новини

Компанія Mercedes-Benz представила електричну версію Гелендвагена. Позашляховик зберіг автентичну зовнішність та рамну конструкцію, але за технікою радикально відрізняється від бензинового аналога. Він отримав, наприклад, чотири електродвигуни на 587 к.с., які дозволяють реалізувати низку специфічних функцій, включаючи імітацію блокувань диференціалів і танковий розворот. Від ідеї назвати новинку EQG компанія відмовилася: у продажу електромобіль з'явиться як Mercedes-Benz G 580 за ціною від 142,6 тисяч євро.

Зовнішні відмінності G 580 від інших Гелендвагенів мінімальні. Серед них, наприклад, трохи випукліший капот, повітропроводи в задніх колісних арках, інше облицювання передніх стійок і доопрацьований спойлер. Опціонально доступна альтернативна «решітка радіатора»: глуха чорна панель з горизонтальними ламелями і контурним підсвічуванням. До базового оснащення включена адаптивна оптика з 84 діодами, бокс для дрібниць на задніх дверях пропонується за доплату. Його можна замінити на звичне запасне колесо у кофрі. За замовчуванням G 580 комплектується 18-дюймовими колісними дисками з аеродинамічним дизайном.

Збережена і важлива конструкція – лонжеронна рама з мостом ззаду і незалежною підвіскою спереду. Однак раму довелося доопрацювати, оскільки електроприводи частково інтегровані до неї. Кожен електромотор розвиває 147 к.с.: сукупна віддача силової установки заявлена на рівні 587 к.с. та 1164 Нм. З колесами двигуни з'єднані спеціально розробленими валами. До 100 км/год новинка прискориться за 4,7 секунди за максимальної швидкості 180 км/год.

У раму також інтегрований акумуляторний блок ємністю 116 кВт*год, з жорстким захисним корпусом з композитних матеріалів. Ба більше, днище позашляховика оберігає від ударів пластина завтовшки 26 міліметрів. У Mercedes-Benz стверджують, що таке розміщення батареї знижує центр ваги і, відповідно, сприятливо позначається на керованості як на асфальті, так і на важкому бездоріжжі. Водночас збережено 250-міліметровий дорожній просвіт.

Без заряджання електричний Гелендваген проїде до 473 кілометрів за циклом WLTP. Заряджати батарею можна на станціях потужністю до 200 кВт – у цьому випадку поповнення енергозапасу з 10% до 80% займе приблизно 32 хвилин. Система рекуперації має чотири режими роботи, які відрізняються ефективністю уповільнення.

Кожен електромотор оснащений своїм редуктором. Це дозволило розробникам, зокрема, забезпечити G 580 аналогом зниженої передачі, який активується натисканням однієї кнопки і збільшує тягу на колесах. Працює він на швидкості до 85 км/год. Також для їздової електроніки передбачено два режими роботи, орієнтовані на бездоріжжя під назвами Trail та Rock. У звичайному режимі електроніка автоматично регулює кількість тяги на кожному колесі для максимально комфортної їзди. Є також налаштування для спортивного пересування.

Електричний Гелендваген отримав кілька ексклюзивних функцій, включаючи імітацію міжколісних блокувань. Основний акцент розробники роблять на так званий «танковий розворот» G Turn – можливість зробити до двох повних розворотів практично на місці. Робити це рекомендується лише на м`якому покритті. Активується G Turn тільки при включеній «зниженій передачі», напрямок розвороту пропонується вибирати підкермовим перемикачем.

Ще одна функція одержала назву G Steering. Вона підвищує маневреність позашляховика за рахунок керування тягою на колесах – автомобіль розвертається навколо внутрішнього заднього колеса. Є також повзучий круїз-контроль для бездоріжжя, що функціонує на швидкостях від 2 км/год до 14 км/год.

У ходовій частині G 580 застосовується модернізований задній міст, водночас систему адаптивної підвіски запозичили безпосередньо у паливних Гелендвагенів. У підсумку новинка здатна підніматися на 100-відсоткові підйоми і рухатися вздовж 35-градусного ухилу. Кути в'їзду та з'їзду заявлені на рівні 32 та 30,7 градусів відповідно. Електромобіль може долати броди глибиною до 850 мм – на 150 мм більше, ніж бензинова версія.

Інтер'єр Mercedes-Benz G 580 виглядає практично так само, як салон нещодавно оновленого стандартного G-класу. Медіасистема отримала позашляховий режим роботи, де демонструє ряд специфічних показників, функцію «прозорого капота» та навігаційну систему, адаптовану до електричної природи автомобіля – при прокладанні маршруту вона може враховувати особливості трафіку в реальному часі, кліматичну ситуацію та доступність зарядних станцій. Функція Eco Assistant орієнтована на максимальне енергозбереження: вона підказуватиме оптимальні швидкість та рівень рекуперації для економії заряду акумуляторів у кожній конкретній ситуації. Передбачено також великий набір асистентів для водія для напівавтономного руху по магістралях і зниження ризику зіткнень.

Для G 580 розробили спеціальний аудіосупровід. Оригінальні звуки відзначатимуть основні події – наприклад, замикання дверей, увімкнення двигунів або підключення до зарядної станції. У русі активується функція G Roar, яка імітує звучання оригінального восьмициліндрового двигуна: інтенсивність її роботи залежить від обраної для їздової електроніки програми.

Продаж Mercedes-Benz G 580 стартує з особливого варіанту виконання під назвою Edition One. Воно набагато дорожче за звичайний електромобіль – ціна починається від 192,5 тисячі євро. Відрізнятися такі позашляховики будуть особливим оздобленням кузова та салону, аеродинамічними елементами в стилі AMG та розширеною комплектацією, до якої увійде обладнання, яке пропонується для інших електромобілів лише за доплату.

Слідкувати за розвитком зарядної інфраструктури в Україні: https://t.me/GOTOU_Ukraine 

Tesla Club Ukraine
Завантажуй додаток
GO TO-U для легкого пошуку
та використання
зарядних станцій

Усі бренди електромобілів під замовлення

Зарядні пристрої для
електромобілів усіх
брендів

Chargers Детальніше

Теги

Кращі концепти плани виробництва нові моделі оновлення моделей рекорди електромобілів події Виробництво і розробки Спорт майбутні моделі Це цікаво інвестиції оновлення моделей Кращі концепти плани виробництва нові моделі оновлення моделей