Компанія Porsche розсекретила друге покоління кросовера Macan, яке вийде на ринок як електромобіль. На старті продажу модель запропонують із двома варіантами силових установок: вони обидві повнопривідні і мають однакову батарею, але відрізняються потужністю і запасом ходу. Поставки почнуться в другій половині року, ціна в США — від 78,8 тисяч доларів, у Німеччині – від 84 тисяч євро.
Porsche Macan EV став другим електромобілем Porsche за рахунком після фастбеку Taycan і першим електричним SUV. Разом з новою платформою PPE та переосмисленою зовнішністю у стилі Taycan та Cayenne Coupe кросовер трохи збільшився у розмірах. А двері електрокросовера стали безрамковими.
Його габарити – 4784х1938х1622 мм, колісна база – 2893 мм. Об'єм багажника становить від 540 до 1348 літрів, ще 84 літри вантажного простору заховано під переднім капотом.
Салон кросовера став не лише просторішим, а й технологічнішим. За замовчуванням Macan EV оснащений 12,6-дюймовим вигнутим екраном панелі приладів і центральним дисплеєм діагоналлю 10,9 дюйми, за доплату встановлять ще один 10,9-дюймовий для переднього пасажира. Також передбачений проєкційний дисплей, що відображає картинку видимою діагоналлю 87 дюймів на віртуальній відстані 10 метрів від електромобіля. Медіасистема може реалізовувати за його допомогою елементи віртуальної реальності.
Найдоступнішим Macan EV на старті продажу стане Macan 4. Його двигуни розвивають 408 к.с. та 650 Нм, що дозволяє набирати 100 км/год за 5,2 секунди. В активі топової версії Macan Turbo вже 639 сил і 1130 Нм, за рахунок яких час прискорення до сотні скорочується до 3,3 секунди. Це на 0,1 секунди швидше за Porsche 911 GT3. Максимальна швидкість – 200 та 260 км/год відповідно.
100-кіловат-годинна літій-іонна батарея інтегрована в панелі підлоги. Porsche Macan 4 проїде з нею від 516 до 784 км залежно від режиму експлуатації, Macan Turbo — від 518 до 765 км. Середній паспортний запас ходу – 613 та 591 кілометр. Заряджати батарею можна від 270-кіловатних станцій – у цьому випадку на поповнення енергозапасу з 10 до 80% піде 21 хвилина. Також 240-кіловатний зарядний струм забезпечить система рекуперації під час гальмування.
Porsche Macan EV оснастили активними аеродинамічними елементами та повнокерованим шасі з кутом повороту задніх коліс до 5 градусів, але його запропонують як опцію.
За доплату для Macan 4 та в стандарті для Macan Turbo доступна пневматична адаптивна підвіска з двоклапанними амортизаторами, котра, як запевняє компанія, робить більш відчутною, ніж раніше, різницю між комфортними та спортивними їздовими режимами. Нарешті, передбачено особливо просунуту систему управління вектором тяги.
Найдорожчий кросовер, власне, Macan Turbo оцінений у 105,3 тисячі доларі в США та 115 тисяч євро в Німеччині.