Компанія Polestar представила рестайлінгову модель електричного ліфтбека з індексом 2. Усі модифікації електромобіля отримали покращені силові агрегати, водночас базові версії Polestar 2 змінили привід з переднього на задній, а модифікації зі збільшеним запасом ходу стали ще далекобійнішими. У країнах Європи доставки нових електромобілів почнуться в другій половини цього року.
В одномоторних версіях Polestar 2 двигун тепер знаходиться на задній осі. У модифікації Standard Range він розвиває 272 к.с. замість 231 к.с., у Long Range — вже 299 к.с. До 100 км/год такі ліфтбеки здатні розігнатися за 6,4 та 6,2 секунд відповідно. Молодший варіант Polestar 2 проїде без підзаряджання 518 кілометрів, потужніший за рахунок нової батареї від CATL – ємністю 82 кВт*год замість колишніх 78 кВт*год – вже 635 кілометрів.
Двомоторні модифікації Polestar 2 також стали потужнішими, але не настільки радикально. Силова установка найдоступнішою з них забезпечить 421 к.с (раніше 408 к.с.) та 740 Нм. Потужність топової версії не змінилася (476 к.с.), але збільшено кількість тяги – вона зросла до 740 Нм. Час розгону до 100 км/год – 4,5 та 4,2 секунди відповідно. На Polestar 2 Long Range з двома двигунами передній електромотор вміє вимикатися за необхідності, щоб заощадити електрику. Підсумковий запас ходу з тією самою 82-кіловат-годинною батареєю для обох двомоторних версій – 592 кілометри.
Основна зовнішня відмінність новинки - глуха «решітка радіатора», яка паралельно служить майданчиком для розміщення камер і радарів. За це у Polestar назвали новий елемент Smart Zone.
Також електромобіль забезпечили новими 20-дюймовими колесами, а базова комплектація розширена за рахунок додаткових асистентів водія, системи камер кругового огляду і бездротової зарядки.
Модернізовані електромобілі Polestar 2 вже доступні для замовлення. Стартова ціна - 50190 євро, а топ-версія Performance коштує мінімум 64690 євро.