Концерн GM підписує з деякими покупцями електрокросовера Cadilac Lyriq таємні угоди. Як повідомляє Detroit Free Press, за таким документом власник кросовера зобов'язується ні з ким обговорювати тонкощі експлуатації автомобіля, за винятком виробника.
Джерела видання стверджують, що договір з виробником забороняє, серед іншого, розповсюджувати інформацію про виявлені та потенційні несправності, неполадки або конструктивні прорахунки.
Також у рамках цієї угоди власник Lyriq погоджується надавати виробнику доступ до даних щодо свого автомобіля у режимі реального часу. Компанія зможе, як передбачається, відстежувати технічні відомості (скажімо, щоденний пробіг), манеру керування та інше.
Натомість на ці дві згоди покупцю автомобіля надають знижку на покупку у розмірі 5,5 тисяч доларів. За даними офіційного сайту Cadillac, у США ціни на Lyriq стартують від 62 990 доларів.
У компанії підтвердили виданню існування такої угоди, проте зазначили, що підписують її лише з обраними клієнтами — таких знайшлося не більше двох десятків, а сам збір даних має виключно практичні цілі. Зібраний масив інформації опрацюють, проаналізують та застосують для покращення як самих електромобілів, так і якості обслуговування їхніх власників.
За словами представників марки, перший кросовер на батарейках та враження його власників критично важливі для Cadillac у світлі запланованого до 2030 повного переходу на електротягу. Також компанії називають використання реального досвіду клієнтів для аналізу більш ефективним, ніж вивчення даних, отриманих через співробітників дилерських центрів.