Британська фірма Electrogenic, відома своїми електромодами на базі класичної техніки, представила нову роботу – комплект для трансформації в електромобіль родстера Mazda MX-5 першого покоління. Стверджується, що їздові звички культового спорткара лише покращуються, а за бажання всі доопрацювання можна буде скасувати.
Штатний двигун перших MX-5 розвивав приблизно 120 к.с. та 136 Нм. Альтернативний електромотор забезпечує 163 сили, але в Electrogenic більш важливою вважають помітне зростання показника тяги, яке досягає 310 Нм. Це має дозволити ефективніше реалізувати можливості драйверського шасі MX-5.
Розробники запевняють, що керованість родстера не страждає, оскільки завдяки продуманому розміщенню компонентів зберігається штатна розважування, а вага MX-5 з переведенням на електротягу збільшується на незначні 100 кілограмів. Зате помітно покращується динаміка: спорткар прискорюється до 100 км/год приблизно на 3 секунди швидше, ніж донор, показник якого вкладався до 10 секунд. 42-кіловат-годинна батарея дозволить проїхати на електротязі до 240 кілометрів.
Спосіб встановлення нових компонентів винаходили за допомогою комп'ютерного моделювання. У підсумку електричні агрегати можна встановити таким чином, що не потрібно різати або свердлити кузов спорткара або опорні елементи. Відповідно, за потреби власник електромода зможе переобладнати його назад в автомобіль зі штатним ДВЗ. Ціна комплекту поки що не уточнюється.