Компанії Honda та Sony на виставці споживчої електроніки CES-2023 у Лас-Вегасі представили бренд Afeela, під яким випускатимуть електромобілі спільного розроблення. Поява нової марки – це результат угоди про партнерство двох компаній, яку вони підписали у березні 2022 року, тим самим заснувавши спільне підприємство Sony Honda Mobility (SHM) (частки в ньому поділені у пропорції 50/50).
За заявою керівників спільної компанії, слово Afeela походить від англійського feel — «відчувати» і має символізувати новий рівень стосунків автомобіля та людини.
З нагоди запуску марки Sony та Honda показали також експериментальний електроседан Afeela Vision-S. Машина є новою ітерацією електромобіля Sony Vision-S, який возять виставками з 2020 року. Дизайнери провели рестайлінг – у машині повністю змінили оформлення фронтальної та задньої частин кузова, а також застосували нові зовнішні панелі.
У новому екземплярі Vision-S системи напівавтопілота та превентивних функцій безпеки отримують дані в цілому з 45 відеокамер, датчиків та сенсорів. Для напівавтопілота та взаємодії автомобіля з пасажирами та іншими транспортними засобами використовуються передові чіпи Qualcomm Snapdragon. Sony також укомплектувала електромобіль просунутим медіакомплексом, через який можна дивитися фільми, прослуховувати музику та грати у відеоігри.
Про технічні характеристики Afeela Vision-S нічого не йдеться, у попередній ітерації машина мала довжину 4,7 м і два електродвигуни (по одному на вісь) загальною потужністю приблизно 270 к.с.
Прийом попередніх замовлень на перший електрокар марка Afeela відкриє на початку 2025 року. У другій його половині стартують прямі продажі, а доставки машин покупцям новий бренд розпочне навесні 2026-го.
Завантажуй додаток
GO TO-U для легкого пошуку
та використання
зарядних станцій