Електромобілі Ford є збитковими: як з'ясував Bloomberg, чисті збитки електромобільного підрозділу Ford під назвою Model E за перший квартал можна порівняти з прибутком, отриманим за цей період автоконцерном в цілому. З кожного випущеного електромобіля компанія втрачала понад сто тисяч доларів, а це більше за вартість самих моделей. Загалом з січня до березня компанія реалізувала 20 тисяч «зелених» машин.
На сьогодні електрична лінійка Ford представлена в США трьома моделями – Mustang Mach-E, F150 Lightning та E-Transit. Попит на них падає, через що автовиробнику вже довелося скоротити обсяги випуску та переглянути стратегію електрифікації. Під удар потрапив проєкт великого трирядного кросовера, який мав «прописатися» на заводі Ford у Канаді 2025 року — згідно з новим планом, це станеться не раніше 2027-го.
За прогнозами Ford, за підсумками 2024 року збиток електромобільного підрозділу сягне 5,5 мільярда доларів. Генеральний директор компанії Джим Фарлі назвав Model E «головним гальмом усього концерну». На тлі цієї заяви з'явилася інформація, що Ford скоротив обсяг закупівель акумуляторів у всіх своїх контрагентів SK On, LG Energy Solutions і CATL. Водночас у CATL у розмові з Bloomberg повідомили, що «співпраця з Ford розвивається у звичайному режимі», не вдаючись до подробиць. SK On і LG у свою чергу підтвердили журналістам, що їхні контракти з Ford залишаються чинними.
У планах Ford знизити витрати на електромобілі на 12 мільярдів доларів та знизити ціни на існуючі моделі для стимулювання попиту.