Компанія Land Rover тестує на дорогах Європи прототип електричної версії флагманського Range Rover без камуфляжу. Видання Carscoops, яке публікує знімки, припускає, що це може говорити про те, що прем`єра новинки відбудеться незабаром. Судячи з фото, зовні він відрізнятиметься від бензинової версії лише незначними деталями дизайну.
Доопрацювання екстер'єру, які можна помітити на прототипі, зводяться до відсутності патрубків вихлопної системи та оригінальної «радіаторної решітки». Вона виконана «напівприкритою» — має лише тонкі горизонтальні повітроводи. Ба більше, Range Rover укомплектований незвичайно компактними колісними дисками, але за припущенням видання це тимчасове рішення: серійний електромобіль повинен отримати більші, але полегшені колеса зі спеціально розробленими покришками Pirelli.
Відомо, що електромобіль базується на тій самій платформі, що і бензинова версія – платформа MLA підтримує застосування електричних силових установок з 800-вольтовою архітектурою. Які саме двигуни отримає Range Rover Electric, поки що не уточнюється, але компанія обіцяє забезпечити флагманську модель інноваційною системою контролю тяги. Вона зможе реагувати на зміни дорожньої ситуації всього за 1 мілісекунду, тобто приблизно в сто разів швидше, ніж зараз.
Очікується, що нововведення дозволять електричному Range Rover серед іншого впевненіше почуватися на бездоріжжі. Для новинки вже заявлена глибина подолання броду у 850 міліметрів: в Land Rover називають це рекордним показником серед електромобілів-однокласників.
Вперше офіційні зображення електричного Range Rover було опубліковано у грудні. Жодних додаткових даних з того часу не озвучено, проте прийом замовлень вже йде. Наразі до листа очікування включено понад 41 тисячу заявок на можливу покупку.