З 2014 року власники електромобілів Tesla (Tesla Motors Club) зі всього світу публікують на спеціальному форумі дані про стан батарей та пробіг своїх авто. Це дозволяє підрахувати, наскільки деградують батареї "електричок" з часом їх експлуатації.
Постійний "моніторинг" і аналіз такої інформації неухильно підтверджує той факт, що з часом батареї втрачає в місткості мінімально. Так, у випадку з машинами Тесла доводиться говорити про менше 10% при 250 тис. км пробігу!
Цифри, які публікують користувачі форуму, продемонстрували, що найбільше батарея зношується до 100 тис. км пробігу, після чого темпи деградації зменшуються. При 100 тис. км вони втрачають 5% місткості, тоді як при 250 тис. км - усього 9,2%. Таким чином, можна зробити висновок, що показник деградації в 10% досягається тільки на 300 тыс. км.
Що ж до найпопулярнішого електромобіля Nissan Leaf, то у нього швидкість деградації акумулятора виявилася гіршою за Tesla. Дані показали, що його батарея з початковою місткістю 24 кВтгод за 250 тис. км пробігу втрачає близько 20% своєї місткості. А АКБ місткістю 30 кВтгод деградує ще швидше.