Компанія BMW оголосила про плани дорожніх випробувань нового електродвигуна, розробленого мюнхенським стартапом DeepDrive. Стверджується, що лабораторні випробування показали високий потенціал нової технології, і зараз BMW готується перейти до випробувань прототипів, встановлених на автомобілі. Однак про застосування нового двигуна на серійних моделях офіційно не йдеться.
Основна інновація DeepDrive, за даними BMW, це створення електромотора, в якому одночасно обертаються внутрішній і зовнішній ротори. Як вдалося цього досягти, не уточнюється. Але фахівці BMW побачили у технології великий потенціал: вона дозволяє створити привід компактних розмірів та високої енергоефективності.
На думку автовиробника, такі електромотори можна використовувати як у традиційній централізованій тяговій системі, так і будувати на їх основі мотор-колеса. Зараз ця методика майже не використовується через складність і дорожнечу, але розробка DeepDrive дозволить здешевити її і зробити електромотори, що вбудовуються в маточини коліс, легкими та ефективними.
Наразі випробування нового приводу мають статус експерименту: інженерам BMW ще належить розібратися, як саме можна застосовувати розробку на серійних моделях. На початку липня фотошпигуни помітили на тестах електропрототип баварської компанії з дуже незвичайною зовнішністю, який, як стверджується, був оснащений саме мотор-колесами.