Інженери Tesla запатентували інноваційний механізм автомобільних склоочисників, які працюють в електромагнітному полі.
Згідно з патентною документацією, конструкція складається з постійних магнітів, рухомого блоку керування, переміщення якого контролює окремий ланцюг, та щітки-леза. Інтенсивність руху склоочисників та траєкторію їх руху буде визначати штучний інтелект, який зможе розпізнавати місце та ступінь забруднення скла.
Чим такі склоочисники кращі за звичайні? По-перше, вони будуть менше навантажувати батарею: у двірників на магнітній подушці немає великого тертя, яке потребує доволі великої кількості енергії - вони просто ковзають, але при цьому не менш ефективні. А по-друге, вони надійніші, зокрема, не схильні до корозії під впливом часу та погоди.
Коли двірники на магнітній подушці з'являться на серійних моделях Tesla, поки що невідомо. Не виключено, що їх може отримати новітній Tesla Roadster, в якому компанія втілить свої найостанніші розробки.
До речі, це вже не перший патент від Tesla, спрямований на автоматизацію класичних функцій авто. У 2018 році вона оформила патентну заявку, в якій розповіла про технологію роботи автоматизованої системи включення показників поворотів. В описі було вказано, що необхідність автоматичної індикації повороту буде визначатися обчислювальною платформою та запрограмованими в ній діапазонами значень кута повороту керма. При цьому бортова система зможе визначати, чи автомобіль збирається змінити смугу руху, чи з’їхати з дороги.