Компанія Audi представила сімейство електромобілів А6 e-tron. Автомобіль дебютував одразу у трьох версіях та з двома варіантами кузова – спортбек та універсал. Прийом замовлень стартує у вересні за ціною від 75,6 тисяч євро за стандартну версію і від 99,5 тисяч за двомоторну S6.
Зовнішність нових електромобілів майже повністю скопійована з однойменних концептів 2021 та 2022 років, але серйозно доопрацьована. Дизайнери Audi не лише адаптували екстер'єр до серійного виробництва, а й покращили аеродинаміку. У A6 e-tron Sportback коефіцієнт опору повітря заявлений на рівні 0,21 – це найкращий показник серед усієї лінійки концерну Volkswagen. У універсала він становить 0,24 — один із найкращих у класі.
Інтер'єр для нових електромобілів здебільшого запозичили у кросовера Q6 e-tron. Ліфтбек та універсал оснащуватимуть медіасистемою з трьома екранами на 11,9, 14,5 та 10,9 дюйми, 20 динаміками Bang&Olufsen, панорамним дахом з регульованою прозорістю та чотиризонним клімат-контролем з ароматизатором.
Базовою версією з обома типами кузова на старті європейських продажів стане задньопривідна A6 e-tron performance з одним двигуном на 367 сил. Перші 100 км/год такий електрокар набере за 5,4 секунди. Для S6 запропонують два двигуни пікової потужністю 550 сил і розгоном до сотні за 3,7 секунди при максималці 240 км/год (на 30 км/год більше, ніж у звичайної A6 e-tron).
В обох випадках передбачено 100-кіловат-годинну батарею, з якою одномоторні новинки проїдуть до 756 кілометрів, а повнопривідні — до 675 кілометрів. На деяких ринках будуть доступні Audi A6 e-tron quattro з двома моторами потужністю 428 сил. У майбутньому моторну гаму сімейства розширять як за рахунок нових бюджетних версій із менш ємними акумуляторами, так і за допомогою випуску RS 6.
До базового оснащення одномоторних електромобілів увійде пружинна підвіска зі спортивними налаштуваннями, S6 за замовчуванням будуть оснащувати пневмоелементами та адаптивними амортизаторами. Виробництво новинок налагодять на заводі в Інгольштадті.