Більшість своїх ресурсів компанія Tesla зосередила на запуску "народного" Model 3. Проте про модернізацію нині існуючого модельного ряду вона не забуває: останнім часом компанія ввела ряд коректив в сімейство ліфтбеків Model S і кросоверів Model X.
Ще в квітні цього року вона відмовилася від Tesla Model S 60/ 60D, а в червні зняла з виробництва Model S 90D і Model X 90D. Таким чином, Tesla залишила електрокари тільки з батареєю на 75 і 100 кВтгод.
Причин цього нововведення дві. По-перше, ліфтбеки S 60/ 60D впали в попиті - клієнти стали більше вибирати варіанти S 75/ 75D. В той же час Model S 90D і Model X 90D перестали користуватися популярністю у зв'язку з виходом топових версій 100D/P100D. А по-друге, така оптимізація дозволила зробити вибір електромобіля простіше - особливо серед тих, хто тільки починає примикати до електромобільного руху.
Також Tesla прийняла рішення бути ближче до "понятійного апарату" традиційного автоопрома. Каліфорнійський виробник відмовився від чисел в назвах машин, що вказують на місткість АКБ: на їх місце прийшли найменування фіксованих пакетів комплектацій: Standard, Premium і Performance. Вони відповідають колишнім індексам S 75 (75 кВтгод, задній привід), 100D (100 кВтгод, повний привід) і P100D (спортивний варіант 100D). При цьому велика частина опцій, (наприклад, повний привід для електрокарів з акумуляторами на 75 кВтгод), сталі доступні в окремих пакетах, які пропонуються як "апгрейд".
Нарешті, нещодавно Tesla збільшила продуктивність Model S і X, щоб більше дистанціювати їх від "бюджетного" Model 3.
Tesla Model S 75 отримала величезний приріст потужності, оскільки її прискорення до "сотні" збільшилася з 5,7 секунд до 4,4 с. Двомоторна, повнопривідна Model S 75D також зазнала значне поліпшення - те ж завдання вона виконує за 4,3 секунди замість попередніх 5,4 секунд. І останнє, але не менш важливе: сама "далекобійна" Tesla - Model S 100D - тепер прискорюється до 100 км/год за 4,2, а це означає, що вона стала на 0,1 з швидше за свого попередника.
Подібні зміни торкнулися і позашляховика Tesla Model X. Версія 75D віднині набирає відмітку 100 км/год за 5,0 с, що є істотним поліпшенням в порівнянні з попереднім часом в 6,2 с. В той же час Tesla Model X 100D отримала приріст в 0,5 з до 4,9 із замість 5,4 с.
Ці перетворення були проведені не лише за рахунок "прошивки" електроніки, але і модернізації оснащення. Тому приріст динаміки доступний тільки для нових автомобілів.