Відоме американське видання Consumer Reports придбало електромобіль Tesla Model 3. Метою покупки було зняття тест-драйву.
Автомобіль обійшовся ЗМІ у 59 тис. доларів, що май же вдвічі більше вартості базової версії (35 тис. доларів). А все тому, що журналісти купили «просунутий» варіант моделі, що пропонує, зокрема, збільшений до 500 км запас ходу і функцію автономного водіння.
Отже, які були враження від електромобіля? Загалом кажучи, хороші: рульове керування швидке і точне, підвіска непогана, хоча і недостатньо поглинає нерівності, зате положення водія за кермом - фантастичне.
Були помічені і деякі недоліки, такі як шум вітру на великих швидкостях, низькорозташовані задні сидіння, що призводить до незручного вигину коліна для дорослих, а також деякі проблеми з оглядовістю.
Всупереч попереднім думкам про погану якість салону, інтер'єр автомобіля зроблений добротно, констатували в Consumer Reports - велика кількість замші і дерева, якісний шкіряний замінник та гігантський 15-дюймовий екран, який контролює і відображає більшість функцій.