Тест-драйв Tesla Model 3 від авторитетного видання

17.01.2018 р.

Наші новини

Тест-пілот електромобілів авторитетного видання Clean Technica Кайл Фіелд випробував нову Tesla Model 3. Ми вирішили поділитися його думкою про автомобілем - вже дуже воно цікаве!

Перше враження

Model 3 в цілому продовжує фірмовий стиль, закладений Model S. Головна відмінність від флагмана - "бюджетна" машина значно компактніше. При цьому, вона зовсім не є маленькою. Її довжина - 4695 мм, що порівняно з найбільшими представниками класу C+ і найкомпактнішими автомобілями D -класу. Зовні автомобіль виглядає дуже красиво, а опційний, повністю скляний дах виглядає приголомшливо. Дизайн цілком може претендувати на "преміум".

Їздові відчуття

Перша реакція - дуже гостре кермо, в налаштуваннях шасі відчуваються спортивні нотки. Легший характер машини можна пояснити значно меншою, в порівнянні з Model S масою. В середньому, різниця складає близько 450 кг Model 3 дуже чуйна і приємна своїми реакціями. Машина дарує задоволення, порівнянне з сьогоденням спорткаром. При цьому "дієта" не в збиток динаміці і запасу ходу - порівняєте характеристики з таблиці і переконаєтеся в цьому.

Model S привчила нас до запаморочливої динаміки і Model 3 не відстає. Навіть заявлені виробником 5,1 з до "сотні" примушує заздрити власників дуже багатьох спортивних автомобілів (не забувайте, Model 3 - сімейна машина!). А живі виміри показали навіть менший час - 4,6 с до 100 км/год.

Інтер'єр

Салон машини вийшов дуже просторим і комфортним, відчуття великого простору додає ще і панорамний дах. Багажник теж цілком пристойних розмірів - 425 л. При цьому він зручної форми і має додаткові ніші для поклажі. Найбільше сумніви викликала відмова від панелі приладів і органів управління, які замінили одним великим тачскрином посередині. Побоювання виявилися марними - система дуже зручна завдяки класному програмному забезпеченню.

Переваги перед конкурентами

Серед електромобілів у Tesla Model 3 один прямий конкурент - Chevrolet Bolt. Він пропонує запас ходу 383 км (більше, ніж у базової Model 3, але значно менше, ніж у версії Long Range). Вартість "Болта" - на 2500 доларів більше (ціна базової Tesla Model 3 - 35 тис.), при цьому дуже багато опцій, які зроблять Теслу дорожче йому просто недоступні зовсім (наприклад, фірмовий автопілот Tesla).

Tesla Club Ukraine
Завантажуй додаток
TO-U для легкого пошуку
та використання
зарядних станцій

Усі бренди електромобілів під замовлення

Зарядні пристрої для
електромобілів усіх
брендів

Chargers Детальніше

Теги

Кращі концепти плани виробництва нові моделі оновлення моделей рекорди електромобілів події Виробництво і розробки Спорт майбутні моделі Це цікаво інвестиції оновлення моделей Кращі концепти плани виробництва нові моделі оновлення моделей