Тест-пілот електромобілів авторитетного видання Clean Technica Кайл Фіелд випробував нову Tesla Model 3. Ми вирішили поділитися його думкою про автомобілем - вже дуже воно цікаве!
Перше враження
Model 3 в цілому продовжує фірмовий стиль, закладений Model S. Головна відмінність від флагмана - "бюджетна" машина значно компактніше. При цьому, вона зовсім не є маленькою. Її довжина - 4695 мм, що порівняно з найбільшими представниками класу C+ і найкомпактнішими автомобілями D -класу. Зовні автомобіль виглядає дуже красиво, а опційний, повністю скляний дах виглядає приголомшливо. Дизайн цілком може претендувати на "преміум".
Їздові відчуття
Перша реакція - дуже гостре кермо, в налаштуваннях шасі відчуваються спортивні нотки. Легший характер машини можна пояснити значно меншою, в порівнянні з Model S масою. В середньому, різниця складає близько 450 кг Model 3 дуже чуйна і приємна своїми реакціями. Машина дарує задоволення, порівнянне з сьогоденням спорткаром. При цьому "дієта" не в збиток динаміці і запасу ходу - порівняєте характеристики з таблиці і переконаєтеся в цьому.
Model S привчила нас до запаморочливої динаміки і Model 3 не відстає. Навіть заявлені виробником 5,1 з до "сотні" примушує заздрити власників дуже багатьох спортивних автомобілів (не забувайте, Model 3 - сімейна машина!). А живі виміри показали навіть менший час - 4,6 с до 100 км/год.
Інтер'єр
Салон машини вийшов дуже просторим і комфортним, відчуття великого простору додає ще і панорамний дах. Багажник теж цілком пристойних розмірів - 425 л. При цьому він зручної форми і має додаткові ніші для поклажі. Найбільше сумніви викликала відмова від панелі приладів і органів управління, які замінили одним великим тачскрином посередині. Побоювання виявилися марними - система дуже зручна завдяки класному програмному забезпеченню.
Переваги перед конкурентами
Серед електромобілів у Tesla Model 3 один прямий конкурент - Chevrolet Bolt. Він пропонує запас ходу 383 км (більше, ніж у базової Model 3, але значно менше, ніж у версії Long Range). Вартість "Болта" - на 2500 доларів більше (ціна базової Tesla Model 3 - 35 тис.), при цьому дуже багато опцій, які зроблять Теслу дорожче йому просто недоступні зовсім (наприклад, фірмовий автопілот Tesla).