Днями раніше ми писали про те, що виробник пива Budweiser, американський концерн Anheuser-Busch зарезервував у Tesla відразу 40 електровантажівок Semi. Як з'ясувалося, це було не найбільше замовлення на інноваційний тягач з динамікою спорткара і можливістю автономного управління. Того ж дня компанія Sysco, яка є відомим постачальником їжі для ресторанів і готелів, повідомила своїх інвесторів про розміщення замовлення на 50 машин. Таким чином, на сьогодні великі фірми, чий бізнес пов'язаний з перевезеннями, внесли передоплату як мінімум за 300 екземплярів Semi.
З урахуванням того, що попередні ціни на Tesla Semi варіюються від 150 до 200 тис. доларів, а броня коштувала від 5 (потім від 20) до тих же 200 тис. (за версію Founders Series просять повну суму відразу), виходить, що всього за три тижні, які пройшли після прем'єри прототипу Semi, Tesla отримала замовлень на 45-60 мільйонів доларів - і це тільки ті заявки, про які було оголошено офіційно. При цьому серійна версія вантажівки з'явиться лише у 2019 році.
Нагадаємо, Tesla Semi - це важка вантажівка, здатна перевезти 36 тонн на 800 з гаком кілометрів. З батареєю початкового рівня, яка стоїть на 30 тисяч доларів дешевше, вона має запас ходу в 482 км. За коефіцієнтом лобового опору Semi перевершує суперкар Bugatti Chiron вартістю в 3 мільйони доларів, і без причепа може розвинути 96 км/год за 5 секунд, а з вантажем - за 20 секунд. Для порівняння, звичайна дизельна фура розганяється в три рази повільніше. Окрім іншого, з новим зарядним пристроєм тягач відновлюватиме запас енергії, необхідний для подолання 644 км, всього за 30 хвилин.