В розпорядженні журналістів виявився документ, відісланий компанією Tesla в Американське Агентство з охорони довкілля (EPA). Саме ця організація перевіряє екологічні показники автомобілів і сертифікує витрати палива для машин з ДВЗ і пробіг на одному заряді для електрокарів.
В своєму листі автовиробник прохає EPA погодитися із заводськими характеристиками Tesla Modal 3 і не публікувати результати власних вимірів. Нюанс в тому, що на тестах EPA електромобіль Model 3 показав себе краще, ніж обіцяє Tesla, повідомляє Electrek.co.
Так, запас ходу електричного хетчбека в топовій (і доки єдиною) модифікації склав 334 милі, а не 310 як стверджує Tesla (не 498, а 537 км). Крім того, з матеріалів виходить, що батарея Model 3 здатна приймати струм зарядки з максимальною потужністю 210 кВт, а не 120 кВт як стверджує виробник - іншими словами швидка зарядка може бути ще швидшою при використанні відповідних зарядних станцій.
До речі, раніше з матеріалів EPA вже було відомо про те, що місткість батареї Mode 3 Long Range перевищує 80 кіловат-годин, але сама Tesla спростувала ці дані, заявивши, що практична місткість - лише 75 кіловат-годин.
Не зрозуміло, проте, навіщо Tesla занижує характеристики Model 3. Можна лише припустити, що справа в надзвичайній популярності нової моделі і побоюванні внутрішньої конкуренції з Model S. Таким чином, занижуючи дані, виробник намагається показати перевагу дорожчих своїх моделей.