Головний редактор видання Clean Technica Захарі Шаан, який входить до списка найвпливовіших осіб в енергетичній галузі, поділився оптимістичним прогнозом на найближчі 13 років для виробників електромобілів і песимістичним - для нафтових компаній.
2017
На ринку починають з'являтися перші електромобілі з пристойною автономністю і за більш доступними цінами: Renault Zoe, Chevy Bolt/Opel Ampera-e, Tesla Model 3. Ці та інші моделі підігрівають інтерес і продажі в США, Європі та Китаї. Збільшується мережа станцій зарядки, які все частіше інтегруються в інфраструктуру торговельних і розважальних центрів. Великі автогіганти оголошують про плани щодо переходу на електромотори (Volvo, Daimler та ін).
2018
Ідея електричного транспорту проникає у свідомість рядового споживача. Продажі моделей Tesla і Nissan Leaf збільшуються, а дизельних і бензинових автомобілів - падають (чималу роль в цьому зіграють заборони на дизельний транспорт, введені в багатьох європейських країнах). Мережа станцій Tesla Supercharger об'єднує практично усі великі міста США і Європи. Анонсується нова автівка Tesla - Model Y.
2019
Доля моделей plug-in на ринках Нідерландів, Франції, Німеччини і Великобританії досягає 10%. І в Європі, і в США електрифікується ринок доставки вантажів. У Неваді закінчується будівництво Tesla Gigafactory, ще одну фабрику будують в одному зі штатів або за кордоном. З'являються перші Model Y, Tesla нарощує виробництво електричних вантажівок.
2020
Через зниження попиту і затовареність ринку нафтові компанії зазнають збитки, теж саме стосується і автовиробників, які зволікали з переходом на електромотори. Ford і GM близькі до банкрутства. Інвестори вкладають великі кошти у фабрики акумуляторів. Доля важких електровантажівок на ринках Європи і США досягає 10 - 20%, електробусів - більше 70%.
2021
Найбільші нафтові компанії оголошують про своє банкрутство. Доля продажів плагін-гібридів в США і Європі досягає 20-25%. Ціни на літій-іонні батареї значно знижуються.
2022
Більшість споживачів усвідомлюють переваги гібридного транспорту, а самі передові вже пересідають на повністю електричний. Майже усі нові моделі вже конструюються повністю електричними.
2023
У великих містах починає розвиватися автономний транспорт, але поки що ту вигляді роботаксі. Доля плагін-гібридів серед нових автомобілів досягає 23-50% в Європі і США, в Китаї - 50-70%. Традиційні заправки і автомайстерні поступово закриваються.
2024 - 2030
За ці п'ять років завершується фаза переходу на електротранспорт і розвиток інфраструктури. Для більшості стає простіше, зручніше і дешевше користуватися таксі-безпілотником, чим купувати власну машину. Китайські бренди проникають на ринки США і Європи. У містах стає набагато чистіше та тихіше.