Північноамериканський підрозділ Hyundai представив на локальному ринку оновлену версію електромобіля Ioniq 5. Загалом місцевий позашляховик отримав ті самі нововведення, що і навесні в Європі, але серед них є й низка змін, специфічних для США. Також поки що лише в цій країні електромобілю запропонували «особливо позашляхову» версію XRT з модернізованим шасі та власною зовнішністю.
Впізнати Ioniq 5 XRT найпростіше буде за новим обвісом з великими бамперами та захисними накладками на колісні арки та пороги. І компоненти обвісу, і великий спойлер виділені чорним кольором. Додатково електромобіль забезпечили буксирувальними вушками та 18-дюймовими колісними дисками з позашляховими покришками розмірністю 235/60. Оздоблювати інтер'єр XRT будуть лише в чорному кольорі, включаючи стелю.
Спецверсія отримала власні налаштування підвіски та плюс 23 міліметри до дорожнього просвіту. Поєднання збільшеного кліренсу та нових коліс покращило геометрію кузова: кути в'їзду та з'їзду у новинки становлять 19,8 та 30 градусів проти колишніх 17,5 та 25,4 градуса.
Такий Ioniq 5 продаватиметься тільки з двомоторною силовою установкою, яка в європейській специфікації розвиває 325 к.с., і найбільшою 84-кіловат-годинною батареєю. Вона прийшла на зміну колишній 77,4-кіловат-годинній батареї, з якою Ioniq 5 продавався в США досі. Змінили і базову батарею, ємність якої збільшилася з 58 до 63 кВт*год.
Точний запас ходу електромобіля Hyundai оголосить тільки після завершення місцевої сертифікації, але очікується, що далекобійна версія зможе проїжджати без підзаряджання не 488, а вже 500 кілометрів. В ході оновлення Ioniq 5 отримав штатний зарядний порт NACS і тепер власники електромобілів зможуть користуватися станціями Tesla Supercharger без адаптерів.
Незабаром Ioniq 5 стане на конвеєр заводу Hyundai Metaplant, який будується зараз в США, що дозволить покупцям електромобіля претендувати на національні субсидії.