Tesla, яка проїхала 235 000 км і пережила 1000 циклів заряджання: що з її батареєю?

25.03.2020 р.

Наші новини

Днями цікаве дослідження провів один з власників Tesla Model S 70D 2015 року, яка за 5 років експлуатації проїхала 145 833 миль (234 695 км) і пережила 1014 циклів заряджання. Шляхом підрахунку даних про об'єм батареї, запас ходу та енергоспоживання він встановив, наскільки деградувала батарея його Тесли за весь час.

Щоб це з'ясувати, Бранден Флеш відправився в поїздку до повного розряду АКБ. Перед поїздкою бортова електроніка показувала 216 миль (348 км) запасу ходу (рівень заряду акумулятора становив 99%). На момент, коли показник впав до нуля, автору експерименту вдалося проїхати 208,2 милі (335,1 км) при середній витраті 267,5 Втгод на милю (166,2 Втгод/км), на що пішло 55,7 кВтгод енергії.

Однак у резерві залишилося ще 4 кВтгод. Разом це 59,7 кВтгод, при тому, що бортова електроніка визначила запас цієї батареї на рівні 58,4 кВтгод (повний — 62,4). У новій Model S 70D фактично задіяний об'єм становить за різними даними 65,9-68,8 кВтгод, а повний - 71,2 кВтгод. Це означає, що втрата від початкового об'єму склала лише 11-15% (залежно від способу підрахунку) за п'ять років інтенсивної роботи автомобіля.

Tesla Club Ukraine

Замовляй Tesla з
ексклюзивною
швидкою доставкою
від Tesla Club Ukraine

Model X

Model X

Model S

Model S

Усі бренди електромобілів під замовлення

Зарядні пристрої для
електромобілів усіх
брендів

Chargers Детальніше

Теги

Кращі концепти плани виробництва нові моделі оновлення моделей рекорди електромобілів події Виробництво і розробки Спорт майбутні моделі Це цікаво інвестиції оновлення моделей Кращі концепти плани виробництва нові моделі оновлення моделей