Компанія Tesla свого часу зіткнулася з тим, що підвищена увага з боку людей і ЗМІ може мати і негативні наслідки. Це стосувалося, зокрема, аварій, коли водій використовував автопілот, а також випадків загоряння. Як відомо, електромобілі горять зовсім не так, як звичайні авто, і їх значно складніше загасити.
І ось уже рік Tesla публікує звіти, що стосуються якраз таких питань. Нещодавно компанія опублікувала четвертий звіт, який відображає статистику за підсумками другого кварталу поточного року.
Отже, згідно з новим звітом, Tesla зафіксувала одну аварію на 5,26 млн км, якщо говорити про автомобілі, в яких водії використовували автопілот та функції активної безпеки. Для порівняння, в тих машинах, де автопілот і функції активної безпеки не використовуються, одна аварія траплялася на кожні 3,52 млн км, тобто істотно частіше. При цьому, в середньому в США одна аварія відбувається на 800 000 км. Іншими словами, водії Tesla в цілому потрапляють в аварії набагато рідше, ніж в середньому у США, а користувачі автопілота та функцій безпеки - ще рідше.
Що стосується проблеми займання, звіт Tesla говорить, що в період з 2012 до 2018 року траплялася одна пожежа на 273,6 млн км. Для порівняння, в середньому по США цей показник становить одну пожежу на 30,6 млн км. При цьому, задля точного порівняння Tesla навіть врахувала випадки, які безпосередньо не пов'язані з самим авто (наприклад, підпал), на які припадає приблизно 15% всіх пожеж електрокарів Tesla.