Mercedes-Benz EQXX проїхав більше 1000 кілометрів на одному заряді

15.04.2022 р.

Наші новини

Компанія Mercedes-Benz вирішила продемонструвати, що заявлений для концептуального електромобіля EQXX (дебютував на початку року) рекордний запас ходу в 1000 кілометрів – не лабораторний експеримент, а реальність, і відправила його в подорож звичайними дорогами в реальному життєвому циклі. У підсумку EQXX проїхав від заводу Мерседес у Зіндельфінгені до Французької Рив’єри на одному заряді батареї, і на фініші у нього залишався деякий запас електрики.

У Mercedes-Benz вже назвали пробіг найдовшою подорожжю на одному заряді в історії з моменту початку ери електричної мобільності. EQXX подолав понад 1000 кілометрів через Німеччину, Швейцарію, північні регіони Італії та Францію, рухаючись у спільному потоці. На поїздку пішло понад 12 годин із двома 15-хвилинними зупинками.

На маршруті електромобілю зустрічалися як вузькі дороги з крутими поворотами, так і автобани, де він розганявся до 140 км/год. Ба більше, концепт-кару довелося долати значні перепади висот та рухатися у різних погодних умовах. Виробник особливо підкреслює, що електрокар їхав у загальноприйнятому для кожного конкретного випадку режимі – тобто не використовував жодних спеціальних заходів для збереження енергії.

За електромобілем під час подорожі спостерігали як віддалено, так і безпосередньо. Поїздку контролювали з технічного центру Mercedes-Benz у Зіндельфінгені, причому за допомогою фахівців вдалося оперативно вирішити дрібну технічну проблему. Ба більше, на борту концепту був присутній незалежний експерт із німецького сертифікаційного відомства TÜV, а люк порту для зарядки був опломбований.

На фініші у французькому місті Кассіс з'ясувалося, що залишкового енергозапасу EQXX вистачило б, щоб проїхати ще 140 кілометрів. Високу економічність концепту забезпечують як спеціально розроблені акумулятори, так і можливість виробляти електрику самостійно – для цього використовуються система рекуперації та високоефективні сонячні панелі на даху. Тільки вони додають до запасу ходу до 25 км.

Втім, на початку квітня компанія ще раз підтвердила, що серійного майбутнього EQXX немає — він залишиться свого роду мобільною лабораторією для відпрацювання новітніх технологій. Однак деякі рішення все ж таки будуть використані на конвеєрі – наприклад, систему температурного контролю акумуляторів та хімічні сполуки для їхньої начинки.

Tesla Club Ukraine
Завантажуй додаток
GO TO-U для легкого пошуку
та використання
зарядних станцій

Усі бренди електромобілів під замовлення

Зарядні пристрої для
електромобілів усіх
брендів

Chargers Детальніше

Теги

Кращі концепти плани виробництва нові моделі оновлення моделей рекорди електромобілів події Виробництво і розробки Спорт майбутні моделі Це цікаво інвестиції оновлення моделей Кращі концепти плани виробництва нові моделі оновлення моделей