Глава компанії Tesla Ілон Маск написав твіт, в якому визнав наявність істотних проблем з сервісною мережею виробника електрокарів. На карті Північної Америки він знайшов "величезні діри", описавши таку ситуацію як "безглуздунеобачність".
За словами Маска, ситуація має бути виправлена в найближчі 3-6 місяців. Причому, йдеться не лише про Північну Америку, але і про усі країни, де Tesla представлена офіційно.
З самої своєї появи Tesla працює не за звичною для автобізнесу схемою. У компанії немає автосалонів в традиційному розумінні, продажі здійснюються через інтернет, а дилерські центри займаються лише доставкою попередньо замовлених електрокарів. А оскільки електромобілям не потрібне традиційне техобслуговування, сервісні центри мінімалістичні та іноді зовсім замінюються мобільними бригадами.