Ілон Маск знайшов "величезні діри" в сервісній мережі Tesla

18.10.2018 р.

Наші новини

Глава компанії Tesla Ілон Маск написав твіт, в якому визнав наявність істотних проблем з сервісною мережею виробника електрокарів. На карті Північної Америки він знайшов "величезні діри", описавши таку ситуацію як "безглуздунеобачність".

За словами Маска, ситуація має бути виправлена в найближчі 3-6 місяців. Причому, йдеться не лише про Північну Америку, але і про усі країни, де Tesla представлена офіційно.

З самої своєї появи Tesla працює не за звичною для автобізнесу схемою. У компанії немає автосалонів в традиційному розумінні, продажі здійснюються через інтернет, а дилерські центри займаються лише доставкою попередньо замовлених електрокарів. А оскільки електромобілям не потрібне традиційне техобслуговування, сервісні центри мінімалістичні та іноді зовсім замінюються мобільними бригадами.

Tesla Club Ukraine
Завантажуй додаток
GO TO-U для легкого пошуку
та використання
зарядних станцій

Усі бренди електромобілів під замовлення

Зарядні пристрої для
електромобілів усіх
брендів

Chargers Детальніше

Теги

Кращі концепти плани виробництва нові моделі оновлення моделей рекорди електромобілів події Виробництво і розробки Спорт майбутні моделі Це цікаво інвестиції оновлення моделей Кращі концепти плани виробництва нові моделі оновлення моделей