.jpg)
Xiaomi YU7 у повнопривідній модифікації з 220-кіловатним переднім і 288-кіловатним заднім електромоторами (сумарна потужність - 691 к.с.) сертифікований у трьох виконаннях із запасом ходу в 670, 750 і 760 кілометрів за циклом CLTC. Витрата енергії в перерахунку на 100 кілометрів становитиме 16,6, 14,9 та 14,8 кіловат-години відповідно. Місткість батарей при цьому не уточнюється, але піддається приблизному розрахунку: судячи з усього, це приблизно той самий блок нікель-марганець-кобальтових акумуляторів на 101 кіловат-годину від CATL, яким оснащують співплатформний седан Xiaomi SU7 у топовій комплектації.
.jpg)
Для порівняння, Tesla Model Y, яка нещодавно оновилася, з двомоторною установкою і батареєю на 78,4 кіловат-години проїжджає за циклом CLTC 719 кілометрів. У Китаї такий електромобіль коштує від 42,5 тисяч доларів. У США далекобійний повнопривідний варіант особливого виконання Launch Series оцінили у 60 тисяч доларів.
.jpg)
Крім того, стало відомо, що Xiaomi YU7 також отримає задньопривідну версію із єдиним 320-сильним електромотором. Максимальна швидкість порівняно з повнопривідною модифікацією знизиться з 253 до 240 км/год, запас ходу поки що не розкритий. У рестайлінгової Model Y базовим є одномоторний 299-сильний варіант із батареєю 62,5 кіловат-години, якої має вистачати на 593 кілометри по CLTC. У КНР такий кросовер коштує від 36,9 тисяч доларів.
Xiaomi YU7 має вийти на домашній ринок влітку — у червні чи липні. Раніше повідомлялося, що ціни на п'ятиметровий кросовер із триметровою колісною базою починаються приблизно з 35 тисяч доларів.
.jpg)
Наразі Xiaomi продовжує нарощувати обсяги виробництва седанів SU7, щомісячні поставки машин покупцям перевищують 20 тисяч одиниць вже чотири місяці поспіль.