Компанія Mercedes-Benz розповіла про новий рекорд автономності ходу електричного прототипу Vision EQXX. Седан подолав без підзаряджання 1202 км – це майже на 200 км вище за його попереднє досягнення. Причому пробіг відбувся на на дорогах загального користування.
У квітні прототип проїхав між зарядками зі Штутгарта, що у Німеччині, до міста Кассі на південному сході Франції. На шлях 1008 км знадобилося 11 годин 32 хвилини. Середня витрата енергії склала 8,7 кВт*год на 100 км, водночас після прибуття до фінішу у електромобіля залишався запас ходу 140 км.
Новий рекорд був встановлений у поїздці, яка також розпочалася у Штутгарті, але завершилася на гоночному треку Сільверстоун у Великій Британії. Дорога зайняв 14 годин 30 хвилин. Незважаючи на трафік (затори, світлофори) і спеку, через яку близько 8 години седан їхав з увімкненим кондиціонером, витрата енергії виявилася ще нижчою: 8,3 кВт*год на 100 км (це приблизно вдвічі менше, ніж зазвичай споживають потужні електромобілі).
На трек електромобіль прибув не повністю розрядженим — до рекордних 1202 км пробігу увійшли 11 кіл (близько 65 км) Сильверстоуном, де прототип розганявся до своєї максимальної швидкості 140 км/год.
Електричний Mercedes-Benz Vision EQXX, нагадаємо, був представлений на початку року. У компанії назвали його найефективнішим електромобілем в історії. Машина вагою 1755 кг оснащена батареєю ємністю близько 100 кВт*год та одним 245-сильним електромотором. Мінімальна витрата забезпечується оптимізованою аеродинамікою і, частково, сонячною панеллю на даху, що живить другорядні пристрої. Плани на серійний випуск седана у компанії немає, проте його окремі компоненти будуть застосовані в майбутніх товарних електромобілях марки.