Чотиридверний електричний гіперкар Xiaomi SU7 Ultra, який дебютував у статусі прототипу в середині літа, отримав серійну версію. Замовлення на новинку вже приймаються за ціною від 114,2 тисяч доларів, продаж стартує у березні.
На відміну від 1,9-тонного прототипу, що встановив нещодавно рекорд Нюрбургрингу серед чотиридверних моделей (Xiaomi проїхав коло за 6 хвилин 46,874 секунди, помітно випередивши 1033-сильний Porsche Taycan Turbo GT, який став чемпіоном показавши час 7 хвилин 7,55 секунди), серійний SU7 Ultra не отримає повністю карбоновий кузов, тобто виявиться важчим. Аеродинамічний оперення, судячи з фото, також переробили: обидва бампери втратили частину деталей, заднє антикрило змінило форму і стало компактнішим. Згідно з даними виробника, новийй обвіс створює 285 кг притискної сили.
За габаритами (5115x1970x1465 мм) Ultra, як і раніше, перевершує звичайний п'ятиметровий Xiaomi SU7, проте прототип був довшим, ширшим і нижчим. Колісна база не змінилася – 3 метри рівно. Їздить майбутній товарний електромобіль на 21-дюймових колесах із шинами Pirelli P Zero. Гальма – карбон-керамічні, з 430-міліметровими дисками спереду та 410-міліметровими ззаду. Гальмівна дорога до повної зупинки зі швидкості 100 км/год становить 30,8 метра.
На відміну від кузова, силову установку Xiaomi SU7 Ultra перенесуть із прототипу на конвеєр без змін. Один передній і два задні електромотори в сукупності видають 1548 к.с. та 1770 Нм. Цього достатньо, щоб розігнатися до 100 км/год за 1,98 секунд, до 200 км/год – за 5,86 секунд, проїхати дрегову чверть милі за 9,23 секунд і розвинути максимальні 350 км/год. Блок акумуляторів Qilin 2.0, який постачає CATL, має ємність 93,7 кіловат-години. Дальність пробігу не уточнюється, оскільки для орієнтованої на трек машини важливіша швидкість заряджання: щоб відновити енергозапас із 10 до 80 відсотків, достатньо 11 хвилин. При цьому батарея навіть за 20-відсоткового заряду забезпечує понад 800 кіловат потужності, а на піку її віддача становить 1330 кіловат.
Вже через 10 хвилин після завершення презентації Xiaomi отримала 3680 замовлень на SU7 Ultra, хоча раніше Goldman Sachs прогнозував, що за весь 2025 буде продано приблизно 4 тисячі таких гіперседанів. Тим часом «звичайний» SU7 лише за жовтень розійшовся тиражем понад 20 тисяч штук. Тепер виробник розраховує до кінця року поставити клієнтам 120 000 електромобілів – при тому, що продаж стартує лише наприкінці березня.