Представлені електричні мінівен та фургон VW ID. Buzz. Це батарейні аналоги Transporter та Multivan

18.03.2022 р.

Наші новини

Компанія Volkswagen представила одразу дві версії електричного мінівена ID. Buzz - пасажирську та комерційну. Обидві базуються на одній платформі (електричній MEB), але отримають по-різному оформлені інтер'єри.


Екстер'єр ID. Buzz виконаний у загальній для всіх моделей електричної лінійки ID стилістиці з характерними cтільниковим бампером та світлотехнікою, де основні фари поєднані світлодіодною смужкою (за доплату може бути матричною). Водночас зовнішність новинки містить безліч візуальних натяків на культові VW T1 і T2 (легендарні гіпі-мобілі), хоча шеф-дизайнер VW Йозеф Кабан і зазначив, що завдання відтворити вінтажні моделі не було.

Для VW ID. Buzz запропоновано сім яскравих відтінків кузова та чотири двоколірні схеми оформлення, а також литі колісні диски від 18 до 21 дюйми. Комерційний фургон ID. Buzz Cargo укомплектований 18-дюймовими штампованими дисками.

Обидві модифікації мають однакові розміри - 4712 мм довжини при колісній основі у 2988 мм. Тобто, ID. Buzz коротший за паливний VW T6.1 на 180 мм, однак відстані між осями у нього практично та сама. У пасажирській п'ятимісній модифікації вдалося організувати вантажний простір розмірами від 1211 до 2205 літрів, комерційна ж модифікація отримала тримісну кабіну, 3,9 куб. м. простору та може перевозити до двох європалет.

Салон ID. Buzz оздоблений лише «веганськими» матеріалами - використовуються, наприклад, синтетична шкіра чи тканина, отримана під час переробки пластикового сміття. Для пасажирського вена передбачені кілька яскравих поєднань кольорів оздоблювальних матеріалів, вантажна версія оформлюються помітно стриманіше. Ба більше, вона отримала перегородку між частиною водія салону і вантажним простором, яку за доплату можна доповнити люком. У списку опцій також значаться два варіанти сидінь для пасажирів (індивідуальне крісло або двомісна «лава») та другі зсувні двері. Пасажирський ID. Buzz отримав двері з обох бортів за замовчуванням.

У салонах електровенів з'явилися два дисплеї діагоналлю 10 дюймів з можливістю збільшення екрану медіасистеми до 12 дюймів, сенсорні кнопки для керування додатковими функціями. У стандартне оснащення увійшли бездротова зарядка і кілька портів USB-C, опційно - крісла з електрорегулюваннями та масажем. Ба більше, за доплату вен можна буде дооснастити знімною центральною консоллю з додатковим простором для речей та підсклянниками.

Єдиний поки що електромотор для ID. Buzz розвиває204 к.с. і 310 Нм, батарея запропонована також одна - 82-кіловат-годдина. З технічних характеристик VW оприлюднив лише максимальну швидкість: не уточнюються а ні запас ходу, а ні час розгону до 100 км/ч. Пов'язано це з формально передсерійним статусом представлених машин. Однак, вже відомо, що силова установка ID. Buzz підтримуватиме струм заряджання до 170 кВт, а акумулятор дозволить використовувати його для живлення зовнішніх пристроїв.

Volkswagen обіцяє протягом найближчих років розширити сімейство ID. Buzz за рахунок одразу кількох нових варіантів. Крім потужніших (зокрема, двомоторних) силових установок ID. Buzz отримає версію з подовженою колісною базою, а пасажирська модифікація - виконання з трьома рядами крісел. Воно буде пропонуватися як у семи-, так і в шестимісному варіантах, водночас в останньому випадку на середньому ряду встановлять два індивідуальні сидіння.

Виробництво новинок на заводі VW у Ганновері стартує у першій половині цього року, прийом замовлень відкриється у травні.

Tesla Club Ukraine
Завантажуй додаток
GO TO-U для легкого пошуку
та використання
зарядних станцій

Усі бренди електромобілів під замовлення

Зарядні пристрої для
електромобілів усіх
брендів

Chargers Детальніше

Теги

Кращі концепти плани виробництва нові моделі оновлення моделей рекорди електромобілів події Виробництво і розробки Спорт майбутні моделі Це цікаво інвестиції оновлення моделей Кращі концепти плани виробництва нові моделі оновлення моделей