Корейська компанія Hyundai представила свою першу модель на платформі e-GMP, яка створювалася спеціально для електромобілів. Це кросовер Ioniq 5 під суббрендом Ioniq.
І хоча Ioniq позиціонується розробниками саме як SUV, це швидше кросоверний гетчбек. Новинка досить компактна, її довжина становить лише 4,63 м, але за рахунок величезної колісної бази (аж 3 метри) Hyundai обіцяє дуже багато місця у салоні та багажнику (об`єм останнього становить 531 літр).
У “базі” Ioniq 5 йде лише із заднім приводом, але доступні дві варіації. З молодшою батареєю на 58 кВт*год мотор розвиває 170 к.с. та розганяє електрокар до 100 км/год за 8,5 секунди. Більш об`ємна батарея, на 72,6 кВт*год, живить мотор віддачею 218 к.с., завдяки чому розгін до 100 км/год займає лише 7,4 секунди.
Повнопривідних версій також дві. З базовою АКБ у парі працює задній електромотор потужністю 163 к.с. та передній на 72 к.с. Разом вони розганяють кросовер до 100 км/год за 6,1 с. Нарешті, топовий варіант отримав задній мотор на 211 к.с. та передній на 95 к.с., до 100 км/год він розганяється за 5,2 с.
Незалежно від версії, максимальна швидкість Ioniq становить 185 км/год. Запас ходу поки уточнюється, але відомо, що з топовою АКБ електрокар проїжджатиме на одному заряді 470-480 км за циклом WLTP.
Головною особливістю Ioniq 5 повинна стати підтримка швидкого заряджання від потужних терміналів постійного струму. Батарея електромобіля здатна заряджатися електроенергією з напругою 800 Вт та потужністю до 350 кВт*год, тобто заповнити акумулятор від 10 до 90% можна буде лише за 18 хв. Іншими словами, п'яти хвилин вистачить на те, щоб запастися енергією на 100 км шляху за циклом WLTP.
Виробництво Ioniq 5 розпочнеться вже цього року.